نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
منتظر ستاره‌ نباشید؛ نیمارِ بَدَلـی و یكی از این 2 بازیكن جانشین موراتا می ‌شوند!

منتظر ستاره‌ نباشید؛ نیمارِ بَدَلـی و یكی از این 2 بازیكن جانشین موراتا می ‌شوند!

وقتی توتواسپورت در گزارشی نه چندان خوشایند برای طرفداران بیانكونری، پروژه جاه‌طلبانه‌ی جذب مهاجمی سرشناس برای یووه را منتفی تلقی كند، دیگر نباید حتی با رفتن آلوارو موراتا نیز به رویاپردازی با ستارگانی همچون كاوانی و... چندان امیدوار بود.

 

روزنامه ورزشی پر مخاطب تورینویِ ایتالیا در گزارشی صراحتاً با اشاره به احتمال قریب‌الوقوع جدایی مهاجم اسپانیایی یووه در هفته‌های آتی از سه گزینه قطعی جهت جایگزینی این بازیكن خبر داده و مدعی شده بعید است یوونتوس توانایی رقابت با باشگاه‌های فوتبالِ متمول در جذب نام‌های بزرگی كه هر روز در رسانه‌ها به چشم می‌خورند را داشته باشد.

 

رُمِلو لوكاكو مهاجم سیه‌چرده اورتون كه در این فصل عملكرد تحسین‌برانگیزی در لیگ فوتبالِ انگلستان از خود به‌جای گذاشته و در رده سوم برترین گلزنان این فصل لیگ جزیره جای گرفته از ماه‌های قبل در تیررس مدیران یووه قرار گرفته است.

 

لوكاكو كه از سوی آبی‌های مدرسه علوم! (یكی از القاب باشگاه اورتون) در حدود 35 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده تا سال 2019 با این باشگاه شهر بندری لیورپول قرارداد دارد، هم‌اكنون با تیم ملی بلژیك آماده نخستین رویارویی این تیم در رقابت‌های یورو 2016 مقابل ایتالیا است و باید در انتظار ماند كه آیا در صورت درخشش احتمالی او و خواهان‌های میلیاردرش، دست یوونتوس به جایی خواهد رسید؟

 

اما میكی بَتشوآیی دیگر مهاجم تیم ملی بلژیك نیز از ابتدای نیم فصل دوم رقابت‌های امسال سری A مورد توجه ویژه مدیران یووه بوده است. فوروارد 22 ساله تیم المپیك مارسی فرانسه دومین گزینه جایگزین برای موراتاست و قیمتش نیز تقریباً نصف لوكاكو برای یووه آب می‌خورد. علی‌رغم قرارداد او با مارسی تا سال 2020 اما مسئولان این تیم در همسویی كامل با یوونتوس هستند و بدون حرف پیش آماده راهی كردن او به تورین می‌باشند.

 

در كنار این دو گزینه‌ی محتمل به زعمِ روزنامه توتواسپورت؛ یوونتوس مدتی است به دنبال یك بازیكن مستعد برزیلی برای آینده باشگاه است. بازیكنی كه شاید از او یك پوگبا دربیاید. خسوس گابریل مهاجم 19 ساله باشگاه پالمیراس برزیل را بیشتر طرفداران فوتبال در این كشور می‌شناسند. بازیكنی كه به «نیمارِ جدید» نیز معروف شده است. بازیِ فوروارد ریزنقش و كوتاه قامِ پالمیراس بیشتر از هركه یادآور سباستین جووینكو است، بازیكنی كه علی‌رغم شایستگی‌هایش سرنوشت چندان درخشانی در یووه نیافت.

 

به‌نظر می‌رسد گزارش مأیوس كننده توتواسپورت به خصوص با توجه به سابقه‌ای كه هواداران یووه در سالهای اخیر از مدیران این باشگاه دیده‌اند، سناریویی تحقق‌پذیرتر‌ جلوه كند؛ جایی كه در خوشبینانه‌ترین حالت لوكاكو را یوونتوسی و در شكل دوم مهاجم ذخیره مارسی را سپید و سیاه‌پوش می‌كند. نیمارِ فعلاً تقلبی را نیز نباید زیاد نادیده بگیرید، چراكه چنین خریدهایی همیشه باب دندان مدیران دوراندیش یوونتوس بوده‌اند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: